Καλαβρύτων: «Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης»

ImageΔιχασμό μεταξύ των Αρχιερέων για το θέμα της μη αποδοχής της "Ελεύθερης Συμβίωσης" από πλευράς της Ιεράς Συνόδου

επιχειρεί εργωδώς να παρουσιάσει προς την Κοινή Γνώμη μερίδα εκκλησιαστικών και άλλων δημοσιογράφων, κάνοντας χρήση αποσπάσματος της δήλωσης του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου.

 

Η σημερινή ομόφωνη ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου, με την οποία η Διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος επιβεβαιώνει την αμετακίνητη θέση της υπέρ της εφαρμογής του θελήματος του Θεού κατ' επιταγήν του ιερού Ευαγγελίου και των ιερών Κανόνων, δεν άφησε ικανοποιημένους κάποιους από τούς εκκλησιαστικούς συντάκτες σήμερα.

 

Διότι κάποιοι εξ αυτών, έχοντας εκ των προτέρων "προεξοφλήσει" στις δημοσιεύσεις τους τόσο το ύφος όσο και αυτό καθ΄ εαυτό το περιεχόμενο των συζητήσεων εντός της αιθούσης ων Συνεδριών της Ιεράς Συνόδου, ανέμεναν ως επιβεβαίωση των προθέσεών τους, "να πιαστούν οι Αρχιερείς στα χέρια, διαφωνούντες μεταξύ τους" όσον αφορά το θέμα της επιχειρούμενης νομοθετικής ρύθμισης της "ελεύθερης συμβίωσης" που τόσο ξαφνικά μας ανέκυψε.

 

Προσωπικά σε ότι με αφορά, διαψεύδω κατηγορηματικώς πως εκ μέρους μου "ασκήθηκε σφοδρή επίθεση προς τον Μακαριώτατο" για τις θέσεις του.

 

Η πληροφορία αυτή είναι ψευδέστατη και αποτελεί στρέβλωση της πραγματικότητος.

 

Όλοι οι Συνοδικοί Αρχιερείς εξέφρασαν τον προβληματισμό τους στο ανακύψαν θέμα, ουδείς όμως προέβη σε "επίθεση" στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο.

 

Προς την κατεύθυνση αυτή σε μια προσπάθεια να καλλιεργηθεί "κλίμα διχασμού" μερίδα εκ των λειτουργών των ΜΜΕ, είχαν προετοιμάσει το αναγνωστικό και τηλεοπτικό κοινό, κατατάσσοντας αυθαιρέτως τους Ιεράρχες σε τρείς κατηγορίες:

 

Α) Στους "μοντέρνους", οι οποίοι αναγνωρίζουν ότι ο "κόσμος αλλάζει και γι’ αυτό η Εκκλησία πρέπει να δείχνει «κατανόηση».

 

Β) Στους "παραδοσιακούς", οι οποίοι έσπευσαν να χαρακτηρίσουν την «ελεύθερη συμβίωση» ως "πορνεία".

 

Γ) Και στους "υπέρ-αυστηρούς", οι οποίοι από του άμβωνος χθες έσπευσαν να καυτηριάσουν την προσπάθεια της Κυβέρνησης. «Ιδιαίτερα σκληρή κριτική ασκεί και ο Μητροπολίτης δείνα, ο οποίος μεταξύ άλλων θίγει και το ζήτημα γάμων μεταξύ ομοφυλοφίλων, μιλώντας για “παρανοϊκές καταστάσεις”, έγραφε σήμερα Αθηναϊκή εφημερίδα.

 

Δόξα τω Θεώ! Το ομόφωνο Ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου απέδειξε, ότι όλοι οι Ιεράρχες έχουν τον Ευαγγελικό Νόμο πάνω από όλα και πάνω από όλους!

 

Δεν μπορεί να υπάρξει Ορθόδοξος Ιεράρχης, που θα δεχθεί αδιαμαρτύρητα την νομιμοποίηση της παράνομης συμβίωσης.

 

Δεν μπορεί να υπάρξει Ορθόδοξος Ιεράρχης, που θα δεχθεί να μετονομάσει το κοτόπουλο ως «ψάρι», για να δικαιολογήσει την παραβίαση και καταπάτηση της νηστείας, όπως έκαναν οι Μοναχοί κατά τον Μεσαίωνα στην Καθολική Δύση! Και επομένως δεν μπορεί να υπάρξει Ορθόδοξος Ιεράρχης, που θα αποδεχθεί αδιαμαρτύρητα την νομιμοποίηση της όποιας παρανομίας, καταργώντας το Νόμο του Ευαγγελίου.

 

Η παρανομία υπάρχει στην κοινωνία και θα υπάρχει, όσο θα υπάρχουν άνθρωποι, αλλά για να διακρίνεται από την νομιμότητα και για να καταγγέλλεται ως αθέτηση του Νόμου, θείου ή ανθρωπίνου, γραπτού ή άγραφου.

 

Στην κοινωνία υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντοτε οι τίμιοι και οι άτιμοι άνθρωποι. Οι ειλικρινείς και οι ψεύτες! Οι υγιείς και οι άρρωστοι. Οι δίκαιοι και οι άδικοι! Οι σώφρονες και οι άφρονες. Οι θύτες και τα θύματα. Οι ελεύθεροι και οι δικαίως φυλακισμένοι. Οι νουνεχείς και οι φρενοβλαβείς. Οι ηθικοί και οι ανήθικοι! Έτσι και μόνο έτσι μια Κοινωνία θεωρείται φυσιολογική.

 

Φτιάχνει είτε Φυλακές για τούς εγκληματίες, είτε Τρελλοκομεία για τους τρελλούς, είτε Νοσοκομεία για τους αρρώστους, αλλά δεν υποχρεώνει τους δίκαιους να ζήσουν στη φυλακή ή τους εχέφρονες να εισέλθουν στα τρελλάδικα ή τους υγιαίνοντες να εισαχθούν στα Νοσοκομεία....ώστε να μη στενοχωρούνται οι τυχόν τρελλοί, οι φυλακι- σμένοι, οι άρρωστοι...... ό,τι δηλ. επιχειρεί δυστυχώς σήμερα η Πολιτεία, εισάγοντας στη Βουλή Σχέδιο Νόμου με τον τίτλο «Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης».

 

Μια τέτοια Κοινωνία θα έμοιαζε με Κοινωνία φρενοβλαβών, όπου όλοι οι κάτοικοι έχουν υποστεί ομαδική παράκρουση.

 

Όταν συνεπώς μια Κοινωνία οδηγείται με το έτσι θέλω στην εφαρμογή του γνωστού μύθου της "κολοβής αλεπούς", τότε η Κοινωνία αυτή είναι αρρωστημένη! Κατ’ αναλογίαν: Όταν μια Πολιτεία ή μια Κυβέρνηση επιχειρεί να εφαρμόσει το μύθο της "κολοβής αλεπούς", εξομοιώνοντας, εξισώνοντας και νομιμοποιώντας την έως τώρα χαρακτηριζόμενη ως παράνομη συμβίωση με την "έννομη και παρά Θεώ και παρά ανθρώποις συζυγία", τότε η Πολιτεία αυτή είναι άρρωστη!

 

Δεν μπορούν, λοιπόν, όσοι έχασαν την ουρά τους, (εσύ διάβαζε την τιμή τους), σε κάποιο "δόκανο της αμαρτίας" να επιβάλουν και στους άλλους να υποστούν την ίδια μεταχείριση. Νόμιμο το ζευγάρι με γάμο, νόμιμο και το ζευγάρι χωρίς γάμο; Σε μιά κοινωνία, την οποίαν απαρτίζουν " λογικοί άνθρωποι" το "ψέμα" πρέπει να λέγεται "ψέμα", η "απάτη" να λέγεται "απάτη" και η "ανηθικότητα" να λέγεται "ανηθικότητα". Ο,τιδήποτε άλλο αποτελεί παρέκκλιση από την ηθική, όπως την βιώνει η Κοινωνία μας αιώνες τώρα.

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ

 

Είχαν γραφή τα παραπάνω, όταν σε εκπομπή ενός τηλεοπτικού σταθμού, μιά εκκλησιαστική συντάκτρια και σε άλλο κανάλι έτερος - εκτός εκκλησιαστικού ρεπορτάζ- δημοσιογράφος-, όχι ηθελημένα πιστεύω, παρερμήνευσαν ή παραποίη- σαν την προ ημερών επί του θέματος τούτου τοποθέτηση του νέου Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου.

 

Ο Μακαριώτατος είπε: " Τα μέλη της Εκκλησίας πορεύονται με βάση το Ευαγγέλιο, τους Ι. Κανόνες της Εκκλησίας και την εκκλησιαστική τάξη των Οικουμενικών Συνόδων, την Αγιοπνευματική παράδοση.

 

Επομένως η Εκκλησία γνωρίζει όρια και αυτά είναι περιωρισμένα. Η Εκκλησία δεν έχει δυνατότητα ούτε εκπτώσεων ούτε παρεκκλίσεων απ’ αυτά". Οι δημοσιογράφοι ωστόσο, αποσιωπώντας τα παραπάνω και παραθέτοντας κατ’ επιλογήν μέρος των δηλώσεών Του, παρουσίασαν τον Αρχιεπίσκοπο να λέγει ότι "η Κοινωνία αλλάζει και πρέπει κι εμείς να δούμε αν μπορούμε να ακολουθήσουμε"! Το σημαντικότερο μέρος των αρχιεπισκοπικών Δηλώσεων ήταν ότι "η Εκκλησία δεν επιδέχεται εκπτώσεων και παρεκκλίσεων από το Ιερό Ευαγγέλιο και τους Ιερούς Κανόνες", προσθέτοντας πως "υπάρχουν ωστόσο και άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα και επιθυμούν να ρυθμίσουν με τον δικό τους τρόπο τη ζωή τους".

 

Αυτά είπε ο Αρχιεπίσκοπος και είναι κοινώς παραδεκτά, αφού όπως πρόσθεσε "δεν μπορεί η Εκκλησία να ελέγχει με αναγκαστικούς τρόπους, με αστυνομικά μέτρα" τους ανθρώπους που δεν ασπάζονται τον λόγο του Θεού. "Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν" είπε ο Κύριος και στην Εκκλησία όσοι ασπάζονται τον λόγο του Θεού και το Ιερό Ευαγγέλιο, πιστεύουν και τηρούν το θέλημα του Κυρίου ασφαλώς και όχι καταναγκαστικώς!!!.

 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΧΩΤΑΤΟ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

 

Εξοχώτατε Κύριε Υπουργέ επί της Δικαιοσύνης,

 

Με το Νομοσχέδιο, το οποίο προωθείτε, ανατρέπονται άρδην τα ήθη του Ελληνικού Λαού, δημιουργείται δέ και μια σύγχυση, κυρίως στους νέους, σε μια εποχή όπου το δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα έχει προσλάβει τραγικές δια- στάσεις και οι θεσμοί, όπως αυτός της οικογένειας, χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη και όχι κι άλλα πλήγματα. Με το Νομοσχέδιο αλλοιώνεται η έννοια της λέξεως «ανηθικότης».

 

Μπαίνουν στο ίδιο καλάθι τα "καλά" και τα "σάπια μήλα", τα "καλά" και τα "κούφια" καρύδια! Διαγράφονται οι όροι «πορνεία» και «μοιχεία» από το λεξικό της ηθικής συμπεριφοράς.

 

Μολύνονται, παραθεωρούνται και χλευάζονται τα «χρηστά ήθη» του Ελληνικού Λαού. Αυτά όμως τα "χρηστά ήθη" έχουν καθιερωθεί με διδαχές αιώνων, προστατεύονται δε ως τώρα τόσο από τον γραπτό όσο και από τον άγραφο Νόμο της ελληνικής ψυχής και της ελληνικής ορθοδόξου παραδόσεως.

 

Ο Νόμος του Θεού και οι Νόμοι της Πολιτείας υπάρχουν, ακριβώς για να εμπνέουν στον άνθρωπο το «ηθικώς ζείν και διάγειν». Ο Νόμος του Θεού και οι Νόμοι της Πολιτείας υπάρχουν για να διαμορφώνουν και να προστατεύουν τα λεγόμενα τα «χρηστά ήθη». Ο Νόμος για την Ελεύθερη Συμβίωση, δυστυχώς καταργεί αυτά τα ήθη.
Ως Υπουργός, δεν έχετε το δικαίωμα να διαγράφετε κάτι από τον άγραφο ηθικό Νόμο, τον οποίο έχουν διαμορφώσει οι αιώνες μέσα στην ανθρώπινη ψυχή.

 

Ως Υπουργός, δεν έχετε επίσης το δικαίωμα να διαγράφετε ούτε και τον γραπτό ηθικό Νόμο του Θεού, τον Ευαγγελικό Ηθικό Νόμο, οποίος περιέχεται στην Αγία Καινή Διαθήκη ως εντολή του Κυρίου μας, καθ΄όσον, όπως Σείς ο ίδιος έχετε δηλώσει, είσθε χριστιανός Ορθόδοξος και μέλος επίσης μιάς Κυβερνήσεως, την οποία εψήφισαν και ανέδειξαν κυρίως Ορθόδοξοι Χριστιανοί ψηφοφόροι.

 

Αν επιθυμείτε, ως Υπουργός, δύνασθε να διαγράψετε μόνο ένα μέρος από τον κοσμικό ηθικό Νόμο, όπως αυτός εκφράζεται από το «δίκαιο» της ελληνικής Κοινωνίας, δίκαιο το οποίον σας έταξαν βέβαια να περιφρουρείτε. Θα ήταν λοιπόν πολύ χρήσιμο πρώτα ίσως να αναλογιστείτε, την βαριά ευθύνη του θεσμικού ρόλου τον οποίον έχετε αναλάβει, προκειμένου να περιφρουρείτε, ως Υπουργός επί της Δικαιοσύνης, πάνω από όλα τα χρηστά ήθη και όχι να τα περιφρονείτε.

 

Το κοσμικό ηθικό δίκαιο, δηλ. οι Νόμοι του Κράτους, έργα των ανθρώπων, που περιέχονται στα κατά καιρούς εκδιδόμενα φύλλα της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως, επιδέχονται αλλαγές. Όμως αναλόγως του ύφους και του ήθους της αλλαγής τους, οι άνθρωποι προτρέπονται να γίνουν είτε περισσότερον ηθικοί, είτε περισσότερον ανήθικοι.

 

Με το Νομοσχέδιο, που σήμερα προωθείτε, θα παρακαλούσα να αναλογιστείτε μήπως δεν επιτυγχάνεται η προαγωγή των ηθών της ελληνικής κοινωνίας, αλλ’ αντιθέτως! Επιβραβεύεται η περιφρόνηση παραδεδομένων αξιών της ζωής, όπως είναι ο θεσμός της οικογένειας και διευκολύνεται μία σταδιακή, αλλά μεθοδική, εκτροπή της Κοινωνίας σε άλλα "μορφώματα" και μοτίβα ζωής, τα οποία επαναφέρουν τον άνθρωπο σε μια πρωτόγονη κατάσταση ζωής και συμπεριφοράς, τα οποία όμως πλήττουν καίρια τον θεσμό της νομίμου, παρά Θεού δε ευλογημένης και παρ΄ ανθρώπων αποδεκτής, φυσιολογικής οικογένειας.

 

Τα άλογα ζώα, Κύριε Υπουργέ, μόνον αυτά όταν "ζευγαρώνουν¨, δεν διαθέτουν το αίσθημα της προσβολής της δημοσίας αιδούς! Παρά ταύτα κι αυτά κάποτε κάποτε εφαρμόζουν ένα δικό τους κώδικα συμπεριφοράς! Αντίθετα από τά ζώα, ο νοήμων άνθρωπος με τήν πάροδο του χρόνου βγήκε από τα σπήλαια, διαμόρφωσε τις κοινωνίες, έθεσε νόμους και περιορισμούς στη ζωή του, ανάλογα προς τους οποίους βαθμολογείται το επίπεδο του πολιτισμού του.

 

Μέχρι σήμερα γνωρίζουμε, ότι δύο μόνον τρόποι υπάρχουν, όταν ένας άνδρας και μια γυναίκα αποφασίζουν να συμβιώσουν: ο γάμος, ως νόμιμη συμβίωση και η εκτός γάμου συνάφεια, ως παράνομη σχέση ζωής και συμπεριφοράς! Μη μας ξαναγυρίζετε στα χρόνια της πρωτόγονης ζωής! Ποιός άραγε Σας έδωσε το δικαίωμα να τροποποιήσετε τα ήθη του ελληνικού Λαού;

 

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
17 Μαρτίου 2008

Εμφανίσεις: 48210
Γίνετε ενεργά η πηγή του Romfea.gr! Στείλτε ειδήσεις και φωτογραφίες που πιστεύετε πως ενδιαφέρουν τους αναγνώστες στο [email protected]
FOLLOW ROMFEA:
top
Has no content to show!