Άρθρα - Απόψεις

Η Μασωνία χτυπά Χριστουγεννιάτικα την καρδιά της Ορθοδοξίας

Του Αρχιμ. Νεκτάριου Μουλατσιώτη,  16.18

Την αγανάκτηση τον προβληματισμό και την οργή ολοκλήρου της Εκκλησίας έχει προκαλέσει η ΑΔΙΚΗ απόφαση του Συμβουλίου Εφετών για την προφυλάκιση του Ηγουμένου Εφραίμ.

Θεωρούμε ότι η Μασωνία και όλες οι σκοτεινές δυνάμεις που πολεμούν την Εκκλησία και την Ορθοδοξία, τον κλήρο και τον λαό του Θεού, κάθε παρόμοια εποχή Χριστουγέννων ή εορτής του Πάσχα επιφέρουν χτυπήματα στο σώμα της Εκκλησίας.

Το αυτό έπραξαν και εφέτος, Χριστούγεννα του 2011.

Η Μασωνία και οι εχθροί του χριστιανισμού δείχνουν τα δόντια τους προς την Ορθοδοξία και τον Χριστό, χτύπησαν ανήμερα Χριστουγέννων την καρδιά των πιστών, την καρδιά της Ορθοδοξίας.

Τα λαμόγια της πολιτικής που διέλυσαν το κράτος μας, κυκλοφορούν ελεύθερα σήμερα και οι σκοτεινές δυνάμεις θέλουν επειγόντως τον Ηγούμενο της μεγαλυτέρας Μονής της Ελλάδος στη φυλακή.

Ξεκινούν οι σκοτεινές δυνάμεις άσχημο πόλεμο!

Οι αγιορείτες πατέρες ας αντιδράσουν ΤΩΡΑ ομόφωνα, διότι δεν θα αργήσει να έρθει η σειρά τους και οι εχθροί της πίστεώς μας ξέρουν και έχουν όλα τα μέσα και τον τρόπο τους για να χτυπήσουν την πίστη μας.

Ακούγεται πως το Υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζει τεράστιο οικονομικό έλεγχο των Ιερών Μονών του Αγίου Όρους, για όλα τα κοινοτικά κονδύλια που έχουν παραλάβει, ερευνώντας ταυτόχρονα το που και πως διετέθησαν.

Άραγε οι πολιτικοί δεν βλέπουν την αναστήλωση όλων των Μονών του Αγίου Όρους; Γιατί κάνουν τους τυφλούς; Πιστεύουμε ακράδαντα ότι σκοπό έχουν ή να φυλακίσουν τους Ηγουμένους ή να τους εκβιάσουν, δημιουργώντας και γι’ αυτούς τεχνητά σκάνδαλα, αρχίζοντας μετά τον έντεχνο εκβιασμό των Ιερών Μονών λέγοντάς τους:

«Αν δεν θέλετε να μπείτε στη φυλακή – έστω κι αν είναι αθώοι σαν τον Γέροντα Εφραίμ – επιτρέψτε την είσοδο των γυναικών στο Άγιον Όρος την οποία έχει εγκρίνει και η Ευρωβουλή με μεγάλη πλειοψηφία ή μπαίνετε φυλακή για βλάβη δήθεν του δημοσίου συμφέροντος».

Οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους και όλοι οι πατέρες, να σταθούν δυναμικά δίπλα στον Ηγούμενο και Γέροντα Εφραίμ.

Να δημιουργήσουν ανθρώπινη ασπίδα προστασίας.

Οι Μητροπολίτες με τηλεγραφήματα να καταδικάσουν την άδικη απόφαση του Συμβουλίου Εφετών και να μιλήσουν στο λαό του Θεού, για όσα γίνονται εις βάρος της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας από τις σκοτεινές δυνάμεις, ζητώντας να πάψει αμέσως κάθε δίωξη κατά του Ηγουμένου Εφραίμ.

Σε λίγο οι εχθροί της πίστεώς μας δεν θα υπολογίζουν ούτε τους Επισκόπους, ούτε την Ιερά Σύνοδο, ούτε κανέναν.

Η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου να κλείσει τώρα τις πόρτες της Μονής και οι πατέρες να μην αφήσουν τον Εισαγγελέα και τις αστυνομικές δυνάμεις να εισέλθουν εντός του ιερού χώρου.

Να σηκωθούν τώρα μαύρες σημαίες και να δηλώσουν οι μοναχοί, ότι μόνο πάνω από τα πτώματά τους θα πάρουν τον Γέροντά τους για τη φυλακή.

Επίσης το Άγιον Όρος προστατεύεται διεθνώς και από άλλα Ορθόδοξα Κράτη, να ζητηθεί τώρα η προστασία της Ρωσίας, διότι η Μονή ουσιαστικά διώκεται από το καταρρέον πολιτικό κόμμα του ΠΑΣΟΚ, το οποίο προσπαθεί ενόψει εσωτερικών πολιτικών εξελίξεων και εθνικών, να αλλάξει τη θεματολογία στα Μ.Μ.Ε μήπως και σωθεί.

Ας γίνει πανορθόδοξος συναγερμός!

Η Εκκλησία βρίσκεται ενώπιον μεγάλου διωγμού που ξεκινά από το Άγιον Όρος και θα καταλήξει και στην μικρότερη Ενορία μας.

Ξεσηκωμός για την πίστη, την Ορθόδοξη και την Αγία Εκκλησία μας ΤΩΡΑ.

 

Άδικη και αδικαιολόγητη η προφυλάκιση του Γέροντα Εφραίμ

Για τη Romfea.gr, Σπύρος Μπαζίνας 15.11

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε, παραμονές Χριστουγέννων, η είδηση ότι το δικαστικό συμβούλιο Εφετών Αθηνών ήρε την διαφωνία ανάμεσα στον Εισαγγελέα και στην Ανακρίτρια, αποφασίζοντας την προφυλάκιση το Αρχιμανδρίτη Γέροντα Εφραίμ, Καθηγούμενου του Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου του Αγίου Όρους, μιας από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες Μονές της Ορθοδοξίας σε όλη την οικουμένη.

Δεν είναι ακόμη γνωστοί οι λόγοι που οδήγησαν το δικαστικό συμβούλιο σε αυτή την απόφαση.

Όμως, όπως γράφηκε (βλ. σχόλιο Χρ. Κοσμίδη στην «Romfea.gr» 23.12.2011), σύμφωνα με τον νόμο, προφυλάκιση επιτρέπεται μόνο όταν ο κατηγορούμενος είναι αγνώστου διαμονής, ετοιμάζεται να διαφύγει, έχει ιστορικό φυγόδικου η φυγόποινου, ή υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα.

Το τελευταίο δε περιστατικό πρέπει να προκύπτει από ειδικώς αναφερόμενα περιστατικά του πρότερου βίου του ή από τα συγκεκριμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αδικήματος που του αποδίδεται.

Υπάρχει καμία αμφιβολία σε οποιοδήποτε νουνεχή άνθρωπο ότι οι λόγοι αυτοί δεν μπορούν να συντρέχουν στο πρόσωπο του Γέροντα Εφραίμ; Ο Γέροντας Εφραίμ αποτελεί μια παγκόσμια αναγνωρισμένη πνευματική μορφή της Ορθοδοξίας που μόλις προ ολίγων εβδομάδων δόξαζε την Ελλάδα στην Ρωσία και γύρισε για να ποιμάνει το ποίμνιο του και συμπαρασταθεί στον χειμαζόμενο λαό.

Όπως γράφηκε, (βλ. «Ρομφαία», 14.11.2011), τα έσοδα από το προσκύνημα στην Αγία Ζώνη από εκατομμύρια Ρώσους θα διατεθούν για να ενισχυθούν τα συσσίτια της Αρχιεπισκοπής. Έχει έντονη πνευματική και κοινωνική παρουσία στην Χώρα και οι εκδηλώσεις αγάπης και αφοσίωσης του πιστού λαού στο πρόσωπο του είναι κοινά γνωστές (βλ. «Romfea.gr» 31.10., 19. και 26.11.2011).

Πρόσφατα, ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης Γέροντας Ελισαίος, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας του Αγίου Όρους, δήλωσε με παρρησία (ενώ άλλοι κρύβονται, ως μη όφειλαν) ότι ο Γέροντας Εφραίμ ζει και αναπνέει μέσα στην γνήσια αγιορείτικη παράδοση, που διδάχτηκε από τον πολιό Γέροντα του Ιωσήφ, πνευματικό τέκνο του Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή, του νέου πολιστή του Αγίου Όρους και των Μοναστηριών όλου του κόσμου.

Είναι τεράστια η χιλιετής πνευματική, εθνική, κοινωνική και φιλανθρωπική πρόσφορα του Βατοπαιδίου, υπό την φωτισμένη καθοδήγηση του Γέροντα Εφραίμ την τελευταία εικοσαετία. Χωρίς υπερβολή, το Βατοπαίδι είναι κυριολεκτικά ο μέγας ευεργέτης της Ελλάδος.

Χιλιάδες είναι τα στρέμματα γης που το Βατοπαίδι δώρισε στο ελληνικό Κράτος για την αποκατάσταση ακτημόνων (εκατομμύρια τα στρέμματα γης που δώρισε το Άγιον Όρος). Χιλιάδες οι προσκυνητές που παραμυθούνται και οικοδομούνται στο Βατοπαίδι κάθε χρόνο (πάνω από εκατομμύριο στο Άγιον Όρος).

Εκατομμύρια οι πιστοί σε όλη την οικούμενη που αποβλέπουν προς το Άγιον Όρος στο σύνολο του (μαζί με το Βατοπαίδι) ως την κιβωτό που διασώζει έως σήμερα την εμπειρία της πνευματικής παράδοσης του Χριστιανισμού.

Αυτή η εμπειρία μπορεί να λειτουργήσει ως ναυαγοσωστικό για την Ελλάδα και τον κόσμο όλο. Πως γίνεται το δικαστικό συμβούλιο με την προφυλάκιση να απορφανίζει το Βατοπαίδι και να ενοχοποιεί στα μάτια της παγκόσμιας κοινής γνώμης ένα Αγιορείτη Μοναχό, προτού καν δικαστεί και καταδικαστεί, και μαζί του όλο το Άγιον Όρος και την Εκκλησία;

Τι θα κάνουν οι αρχές αν στην φυλακή αρχίσουν να τον επισκέπτονται ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ο Αρχιεπίσκοπος, Αρχηγοί άλλων Εκκλησιών η και Κρατών, προσωπικότητες και χιλιάδες από όλο τον κόσμο, μαρτυρώντας για το γνήσιο αγιορείτικο ήθος του; Πως είναι δυνατόν να γίνονται όλα αυτά ενώ στην ηγεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης συγκαταλέγεται ένας από τους βασικούς διώκτες του Βατοπαιδίου;

Όσον αφορά την διαμονή του Γέροντα Εφραίμ, υπάρχει πιο γνωστή και αναγνωρίσιμη διαμονή στην παγκόσμια Ορθοδοξία από το Άγιον Όρος και το Βατοπαίδι;! Είναι δυνατόν να υποστηριχτεί ότι θα εγκαταλείψει το καθήκον του, το οποίο πιστά επιτελεί επί μακρά σειράν ετών στην Μονή της μετανοίας του, και θα γίνει ξαφνικά αγνώστου διαμονής;!

Θα εγκαταλείψει τα πνευματικά του τέκνα και τον λαό που συρρέει στο Βατοπαίδι σε ένα παλλαϊκό δημοψήφισμα για την άδικη δίωξη του; Τέλος, ποιά αδικήματα μπορεί να τελέσει και είναι τόσο επικίνδυνος ώστε να προφυλακισθεί; Πως μπορεί να διαπράξει άλλη απιστία κατά του δημοσίου, αφού πλέον πολιτικοί και δημόσιοι λειτουργοί φοβούνται να του πουν και καλημέρα;!

Πως μπορεί να διαπράξει ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, αφού οι λογαριασμοί της Μονής παραμένουν δεσμευμένοι, ενώ δεν έχει βρεθεί ακόμη καμία παράνομη συναλλαγή;! Η εξομοίωσή του με καθ΄ έξιν εγκληματίες ξεπερνά όχι μόνο νομική αλλά και κάθε λογική κρίση!

Είναι δυνατόν οι ελληνικές δικαστικές αρχές να αποφασίζουν την προφυλάκιση ενός Αγιορείτη Μοναχού, ενώ (με το προωθούμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης) επικίνδυνοι εγκληματίες αφήνονται να κυκλοφορούν ελεύθεροι και να τρομοκρατούν τον λαό;

Ο Αγιορείτης Μοναχός, που η παρουσία του και η μαρτυρία ζωής του στον σύγχρονο κόσμο αναπαύει εκατομμύρια Έλληνες και ορθόδοξους από όλη την οικούμενη, είναι το πρόβλημα για την ελληνική έννομη τάξη;!

Εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την προφυλάκιση, η προφυλάκιση είναι αδικαιολόγητη. Παρέλκει δε κάθε λεπτομερής συζήτηση για την ουσία της υπόθεσης.

Δεν δικαιολογείται δε η προφυλάκιση, ακόμη κι αν υπήρχαν βάσιμες ενδείξεις ενοχής, εφόσον δεν είναι αγνώστου διαμονής, ύποπτος φυγής η τέλεσης άλλων αδικημάτων.

Αλλά μήπως υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις για την τέλεση αδικήματος; Ποια είναι η κύρια κατηγορία κατά του Γέροντα Εφραίμ;

Ότι δήθεν, ενώ γνώριζε ότι η Βιστωνίδα δεν ανήκει στην κυριότητα της Μονής, άσκησε πιέσεις σε πολιτικά πρόσωπα, δημοσίους λειτουργούς και νομικούς συμβούλους του κράτους να αναγνωρίσουν την κυριότητα υπέρ της Μονής Βατοπαιδίου και στη συνέχεια να ανταλλάξει αυτή με ακίνητα του Δημοσίου (τα περί ξεπλύματος βρώμικου χρήματος είναι παντελώς έωλα και αναπόδεικτα).

Μήπως παραβλέπεται το γεγονός ότι τα τελευταία εκατό χρόνια η πολιτεία αναγνώρισε δύο φορές ότι ιδιοκτήτρια της Λίμνης Βιστωνίδας είναι η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου και ότι επιφανείς νομικοί τόσο στο παρελθόν όσο και σήμερα έχουν γνωμοδοτήσει υπέρ των δικαίων της Μονής; Μήπως παραθεωρείται το γεγονός ότι το θέμα αυτό εκκρεμεί σήμερα ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών δικαστηρίων.

Πως προχωρεί σε προκαταρκτική κρίση ένα δικαστικό συμβούλιο για ένα θέμα το οποίο είναι της αρμοδιότητας των πολιτικών δικαστηρίων και στο οποίο τα πολιτικά δικαστήρια δεν έχουν εκδώσει ακόμη τελεσίδικη απόφαση;

Έλαβε υπόψη του το δικαστικό συμβούλιο την πρόταση της Μονής να επιστραφούν όλα τα ακίνητα και το ζήτημα του ιδιοκτησιακού να κριθεί από τα πολιτικά δικαστήρια, πράγμα που κρίθηκε νόμιμο από την Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και έγινε δεκτό από τον τέως Υπουργό Οικονομικών κ. Παπαθανασίου;

Έλαβε υπόψη του το δικαστικό συμβούλιο ότι ο Υπουργός Οικονομικών που διαδέχθηκε τον κ. Παπαθανασίου, κ. Παπακωνσταντίνου, ανακάλεσε την απόφαση του προκατόχου του και οδήγησε την υπόθεση στα δικαστήρια; Ποιος προκαλεί ζημία στο Ελληνικό Δημόσιο ο Γέροντας Εφραίμ ή ο κ. Παπακωνσταντίνου που σε μία περίοδο κρίσης για την Ελλάδα δεν δέχθηκε να πάρει πίσω τα ακίνητα (συμπεριλαμβανομένου και του Ολυμπιακού ακινήτου) που του προσέφερε η Μονή;

Έλαβε υπόψη του το δικαστικό συμβούλιο ότι ο Γέροντας Εφραίμ θα διέπραττε απιστία μόνο αν δεν υπερασπιζόταν τα δίκαια της Μονής του και δεν διεκδικούσε την περιουσία της Μονής.

Γιατί έσπευσε το δικαστικό συμβούλιο να προφυλακίσει ένα σεβάσμιο Γέροντα και μαζί του τον πιστό λαό, το Άγιον Όρος και την Εκκλησία παραμονή Χριστουγέννων, μετατρέποντας τα Χριστούγεννα σε Μεγάλη Πέμπτη για τον πιστό λαό (που θα περιμένει πάντως την ανάσταση); Δεν σκέφτηκαν καθόλου οι δικαστές τους συνειρμούς που θα προκαλέσουν στον λαό ότι ενεργούν κατ’ εντολή αυτών που βυσσοδομούν κατά της Εκκλησίας βγάζοντας τα απωθημένα τους κάθε χρόνο Χριστούγεννα και Πάσχα;

Αν η τυχόν σύλληψη και η διακομιδή του Γέροντα Εφραίμ γίνει θέαμα στις τηλεοράσεις για να διαπομπευτεί εκείνος, το Άγιον Όρος και όλη η Εκκλησία άγιες ημέρες, δεν θα δυσφημιστεί η ελληνική δικαιοσύνη και πολιτεία στο σύνολο της ωσάν να συμμετείχε σε σκηνοθεσία από χολιγουντιανό σκηνοθέτη;

Είναι ατελείωτα τα ερωτήματα στα οποία η μόνη λογική απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει νομικό, ουσιαστικό και ηθικό έρεισμα στην κρίση του δικαστικού συμβουλίου για την προφυλάκιση του Γέροντα Εφραίμ, όπως ήδη επισημάνθηκε και από έγκυρους νομικούς και δικαστικούς κύκλους, προσβάλλεται το περί δικαίου αίσθημα, αλλά και το φιλότιμο, λαού και κλήρου, και εκτίθεται η δικαιοσύνη.

Εν όψει όλων των ανωτέρω, θα ήθελα να εκφράσω την ευχή να ασκήσει άμεσα αναίρεση ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο μόνος που έχει δικαίωμα να ασκήσει ένδικο μέσο κατά του βουλεύματος που αίρει τη διαφωνία μεταξύ Ανακριτή και Εισαγγελέα για την προσωρινή κράτηση, και να διασώσει έτσι ο,τι απέμεινε από την αξιοπιστία της δικαιοσύνης.

Θα ήθελα επίσης να εκφράσω την ευχή το Οικουμενικό Πατριαρχείο με επικεφαλής τον Παναγιότατο Οικουμενικό Πατριάρχη και τα άλλα Ορθόδοξα Πατριαρχεία, το Άγιον Όρος και σύσσωμη η Εκκλησία της Ελλάδος με επικεφαλής τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο να συμπαρασταθούν ενωμένοι στον Γέροντα Εφραίμ.

Το οφείλουν προς εκείνο ως αδελφό, ακόμη κι αν ήταν ένοχος, αλλά το οφείλουν και στον πιστό λαό και προ πάντων στον Θεό, αλλά και στην Πατρίδα. Για την διωκόμενη Εκκλησία, κλήρο και λαό, δεν υπάρχει άλλη διέξοδος παρά να αντιδράσει πάντα μέσα στα όρια της νομιμότητας, να αφυπνιστεί και, αν χρειαστεί, να μετατρέψει την φυλακή σε τόπο προσκυνήματος, και ό,τι κι αν γίνει, να αγωνιστεί για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης και της ανεξαρτησίας της Πατρίδας. Όπως σωστά γράφηκε, για τον Γέροντα Εφραίμ, την Βατοπαιδινή Αδελφότητα, το Άγιον Όρος και την Εκκλησία στο σύνολο της, η δοκιμασία αυτή είναι μια ευκαιρία πνευματικών αναβάσεων.

Ο Θεός να ελεήσει τους διώκτες τους. Χριστός γεννάται, δοξάσατε!

«Βροντή στον Άθωνα. Φωτιά στο Βατοπαίδι. Αστροπελέκι στην Ελλάδα»

Παρακάτω ακολουθεί ένα ποίημα του Σεβ. Μητροπολίτου Προικονήσου κ. Ιωσήφ, με αφορμή την απόφαση προφυλάκισης του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, Αρχιμ. Εφραίμ

ΒΡΟΝΤΗ ΣΤΟΝ ΑΘΩΝΑ

Του Μητροπολίτη Προικονήσου κ. Ιωσήφ

Βροντή στον Άθωνα

Φωτιά στο Βατοπαίδι

Αστροπελέκι στην Ελλάδα.

 

Χριστός γεννάται

Εφραίμ δεσμείται

Η Εκκλησία οδυνάται.

 

Παγωμένα Χριστούγεννα

Αλυσόδετα ράσα

Ματωμένα χέρια δυσμενών.

 

Βροντή στον Άθωνα

Φωτιά στο Βατοπαίδι

Αστροπελέκι στην Ελλάδα.

 

Θλιμμένη η Μητρόθεος λεχώ,

Αγριεμμένη του Προδρόμου η ματιά,

Υψωμένη αυστηρά η δεξιά του Βρέφους.

 

Κατάψυχρο το Σπήλαιο

Κρουσταλλιασμένη η Φάτνη

Δεμένη η γλώσσα των Ποιμένων.

 

Βροντή στον Άθωνα

Φωτιά στο Βατοπαίδι

Αστροπελέκι στην Ελλάδα.

 

Κατάπληκτοι οι Άγγελοι

Θαμπό το Αστέρι

Σε δεινή απορία οι Μάγοι.

 

Αποσβολωμένος ο Μνήστωρ

Δέσμιος Εφραίμ ο του Ιωσήφ

Θρήνος στα περίχωρα της Ιουδαίας.

 

Βροντή στον Άθωνα

Φωτιά στο Βατοπαίδι

Αστροπελέκι στην Ελλάδα.

 

Απαραμύθητη η Παραμυθία

Κατάμονη η Βηματάρισσα

Εγκάθειρκτος ξανά Μάξιμος ο Γραικός.

 

Δόξα εν υψίστοις Θεώ τω ανεχομένω

Επί γης ειρήνη, καλού - κακού,

Εν ανθρώποις ευδοκία δυσδιάκριτη.

 

Σχόλιο για την απόφαση προφυλάκισης του Γέροντα Εφραίμ

Για τη Romfea.gr, Χριστόφορος Κοσμίδης 20.34

Τώρα που ανακοινώθηκε από τα ΜΜΕ η απόφανση του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών σχετικά με το ζήτημα της άρσης της διαφωνίας που είχε ανακύψει μεταξύ Ανακριτή και Εισαγγελέα επί της προσωρινής κρατήσεως του Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου και υπό την προϋπόθεση ότι τα δημοσιεύματα απηχούν την πραγματικότητα, νομίζω ότι βρίσκεται μέσα στη δικαστική δεοντολογία η διατύπωση των παρακάτω σκέψεων, για την ανακούφιση της θλίψεως όσων σκανδαλίζονται από την εξέλιξη αυτή:

1) Η προσωρινή κράτηση, σύμφωνα με το νόμο και το σύγχρονο νομικό πολιτισμό, αποτελεί το πλέον επαχθές και, κατά συνέπεια, το έσχατο μέτρο που επιτρέπεται να επιβληθεί σε βάρος παντός προσώπου, για το οποίο, ως κατηγορούμενο που δεν έχει ακόμη καταδικασθεί, προκύπτουν σοβαρές ενδείξεις ενοχής ως προς τη διάπραξη κακουργήματος.

Αυτό σημαίνει ότι, για να επιβληθεί προσωρινή κράτηση, πρέπει τα ηπιότερα μέσα δικαστικού καταναγκασμού (π.χ. η εγγυοδοσία ή η υποχρέωση διαμονής σε ορισμένο τόπο) να παρίστανται ατελέσφορα ως προς την εξασφάλιση της παρουσίας του κατηγορουμένου στην ανάκριση ή το δικαστήριο και της υποβολής του στην εκτέλεση της καταδικαστικής απόφασης, που τυχόν θα εκδοθεί σε βάρος του όταν διεξαχθεί η δίκη.

2) Για την επιβολή της προσωρινής κράτησης δεν διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο ούτε η βαρύτητα της αξιόποινης πράξης που αποδίδεται στον κατηγορούμενο ούτε η διαπίστωση σοβαρών ενδείξεων ενοχής σε βάρος του, παρά το γεγονός ότι πρέπει να συντρέχουν και οι προϋποθέσεις αυτές.

Κρίσιμη είναι η συνδρομή στο πρόσωπό του μιας από τις ακόλουθες τέσσερις περιπτώσεις, ήτοι α) το να μην έχει γνωστή διαμονή στη χώρα ή β) το να έχει κάνει προπαρασκευαστικές ενέργειες για να διευκολύνει τη φυγή του ή γ) το να υπήρξε κατά το παρελθόν φυγόποινος ή φυγόδικος ή να κρίθηκε ένοχος για απόδραση κρατουμένου ή για παραβίαση περιορισμών διαμονής ή δ) το να κρίνεται αιτιολογημένα ότι αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα, περιστατικό που πρέπει προκύπτει από ειδικώς μνημονευόμενα περιστατικά της προηγούμενης ζωής του ή από τα συγκεκριμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πράξης που του αποδίδεται.

Οι περιπτώσεις αυτές δεν είναι ερμηνευτική επινόηση του γράφοντος, αλλά προσδιορίζονται από το νόμο.

3) Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον το πλήρες κείμενο του βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών, για να διαπιστώσουμε το ποια από τις περιπτώσεις αυτές θεωρήθηκε ως συντρέχουσα στην περίπτωση του Ηγουμένου Εφραίμ.

Ανεξάρτητα από τη σοβαρότητα των πράξεων που του αποδίδονται και από τη βασιμότητα των ενδείξεων ενοχής σε βάρος του, για τις οποίες δεν είναι εφικτό να διατυπωθεί αμερόληπτο σχόλιο προς το παρόν, δια μέσου δημοσιευμάτων, που κυκλοφόρησαν στον έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο μέχρι σήμερα, φαίνεται ότι πρόκειται για κάποιον ιερομόναχο που ζει επί δεκαετίες στο Άγιο Όρος, που διοικεί μαζί με άλλους μια πολύ μεγάλη Ιερά Μονή, η οποία αποτελεί νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και προβάλλει την Ορθοδοξία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, που δεν έχει προσωπική περιουσία και που, αν και κατά το πρόσφατο παρελθόν βρέθηκε για αρκετές εβδομάδες σε μεγάλη, ορθόδοξη χώρα της βορειοανατολικής Ευρώπης, όπου είχε συναντήσεις θρησκευτικού περιεχομένου με τον εκεί Γενικό Εισαγγελέα και τον Πρωθυπουργό, δεν απέφυγε να επανέλθει στην Ελλάδα για να θέσει τον εαυτό του στη διάθεση της ανακρίσεως.

Γι’ αυτό παραμένει έντονη η περιέργεια της περιήγησης στην πλήρη και εμπεριστατωμένη αιτιολογία του βουλεύματος, προκειμένου να πεισθεί ο μέσος πολίτης ως προς την αναγκαιότητα της προσωρινής κράτησης του συγκεκριμένου κατηγορουμένου.

4) Η προσωρινή κράτηση εκτελείται στις φυλακές των υποδίκων. Συνεπώς, η απορία που διατυπώνεται στην είδηση, την οποία προ ολίγου η ROMFEA.GR δημοσίευσε, περί του ότι παραμένει αδιευκρίνιστο το αν ο Ηγούμενος Εφραίμ θα τεθεί υπό περιορισμό στο μοναστήρι του ή θα οδηγηθεί στις φυλακές, αίρεται υπέρ της δεύτερης εκδοχής.

Για ένα ιερομόναχο, βέβαια, το να φυλακισθεί χωρίς να συντρέχουν βάσιμα οι προϋποθέσεις της κράτησής του, αποτελεί ευλογία και αφορμή να άρει τον Σταυρό του Χριστού με ένα τρόπο, περί του οποίου δεν είχε εμπειρία μέχρι τώρα.

Το πρόβλημα μένει για όσους συνέβαλαν σ’ αυτό, με ελαφριά καρδιά και με οποιοδήποτε τρόπο.

Μακάρι, η πνευματική ωφέλεια του Ηγουμένου από την ταλαιπωρία που αναμένεται να έχει, να κάνει να μη λειτουργήσει ο πνευματικός νόμος στην περίπτωση…

Είναι η Romfea.gr κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου;

To Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων Romfea.gr διανύει ήδη τον πέμπτο χρόνο της ζωής του.

Δεν είμασταν οι πρώτοι. Δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα στον τομέα της εκκλησιαστικής ενημέρωσης.

Γρήγορα, ωστόσο, μπορέσαμε να κατακτήσουμε την πρωτιά και, το κυριότερο, μία μόνιμη θέση στην καθημερινή σας ενημέρωση.

Έχουμε, κατά τη γνώμη μας διάρκεια, διότι όλα αυτά τα χρόνια εργαζόμαστε με συνέπεια, προσπαθώντας να σας μεταφέρουμε «με ένα κλικ» όσα συμβαίνουν στην Ορθοδοξία.

Αυτό δεν φαίνεται μόνον από την αγάπη του κόσμου, από την ανταπόκριση των χιλιάδων (μοναδικών επισκεπτών) καθημερινά από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Αλλά και απ’ όσους προσπάθησαν να μας μιμηθούν - δυστυχώς γι’ αυτούς- χωρίς επιτυχία.

Χαιρόμαστε κυρίως γιατί πετύχαμε να δημιουργήσουμε στον αχανή κόσμο του διαδικτύου ένα σταθερό και Ορθόδοξο σημείο αναφοράς.

Σε κάθε επιτυχία όμως δεν παίρνεις πάντα το χειροκρότημα.

«Καλοθελητές» υπάρχουν παντού. Προσπαθούν να σε υποσκάψουν, να μειώσουν την προσπάθειά σου.

Στην Ελλάδα, πάντοτε πίσω από κάθε επιτυχία πρέπει κάτι «να κρύβεται», κάποια «συμφέροντα» να εξυπηρετούνται.

Γι’ αυτό συγκεκριμένοι κύκλοι που θέλουν να μειώσουν την απήχηση της Romfea.gr προσπαθούν όλα αυτά τα χρόνια – χωρίς μεγάλη επιτυχία είναι η αλήθεια – να μας κολλήσουν «ταμπέλες».

Επειδή μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, γι’ αυτό και θέτουμε μόνοι μας το ερώτημα: Είναι τελικά η Romfea.gr όπως κυκλοφορει (η... κυκλοφορούν, αν προτιμάτε, κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου;

Ξεκάθαρα απαντούμε: ΟΧΙ. Το διευκρινίζουμε χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις.

Και επειδή και στο διαδίκτυο ισχύει το scripta manent μπορεί όποιος έχει αντίθετη άποψη να μας στείλει το άρθρο με το οποίο η Romfea.gr εξέφρασε προσωπική άποψη κατά της Μητέρας Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως.

Όμως παρά την προσπάθειά μας να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες που... παρεπιδημούν σε ρωσικές στέπες, οι ψίθυροι που έχουν πλημμυρίσει τον Βόσπορο μας αποδίδουν τίτλους όπως «εχθροί του Φαναρίου», «πολέμιοι των συμφερόντων του Οικουμενικού Πατριαρχείου» και άλλα τινά.

Ποτέ δεν προσπαθήσαμε να αλλοιώσουμε την αλήθεια. Ποτέ δεν «πνίξαμε» μία είδηση που προερχόταν από την Μητέρα Εκκλησία.

Αντίθετα, πάντοτε επιδιώκαμε, με τις ελάχιστες δυνάμεις μας, να βοηθήσουμε στην υπεράσπιση των δίκαιων θέσεών της.

Όσο τουλάχιστον μας το επέτρεψαν. Κι αυτό είναι το ζητούμενο: δεν μας το επιτρέπουν.

Οι στρόφιγγες της ενημέρωσης έχουν κλείσει από το Οικουμενικό Πατριαρχείο για τη Romfea.gr.

Παραμένουν ορθάνοικτες για όλα τα μέσα ενημέρωσης, τους ιστότοπους ακόμη και τα πιο χαμηλής επισκεψιμότητας blogs.

Όμως η Romfea.gr παραμένει αποκλεισμένη. Και κατά πάσα βεβαιότητα εν αγνοία του Παναγιωτάτου.  

Βεβαίως, δεν έχουμε καμία αξίωση να ασχοληθεί μαζί μας ο Παναγιώτατος.

Όμως χρέος μας είναι να μην του κρύψουμε πως το πρώτο Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων, που αντλεί τη δυνατή φωνή του αποκλειστικά και μόνο από το κοινό του, παραμένει και επισήμως αποκλεισμένο από κάθε επίσημη ενημέρωση.

Πως αλλιώς να δικαιολογήσουμε το «αίτημα» του προσωπικού φωτογράφου και δημοσιογράφου του Παναγιωτάτου κ. Νικόλαου Μαγγίνα που μας έστειλε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας «ότι δεν επιθυμεί να χρησιμοποιούμε την αναδημοσίευση στη Romfea.gr, των κειμένων και φωτογραφιών του» από τον ιστοχώρο Φως Φαναρίου;

Άραγε έχει σταλεί ανάλογο «αίτημα» και σε άλλους ιστότοπους; Και γιατί εξακολουθούν να δημοσιεύουν τις σχετικές αναρτήσεις; To "αίτημά" του το γνωρίζει ο Παναγιώτατος; Ποιο είναι το αμάρτημά μας τελικά; 

Ότι θέλουμε να προβάλλουμε τις θέσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου, τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του Παναγιωτάτου και να γίνονται γνωστές καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες Ορθοδόξους ανά τον κόσμο;

Αυτή είναι η «αντιπατριαρχική» στάση της Romfea.gr, ή κάποιοι θέλουν να μας επιβάλλουν και αυτή την ταμπέλα;

Το «επίκαιρο» ερώτημα μάλλον πρέπει να απευθυνθεί σε οποιονδήποτε άλλο πλην ημών.

Ποιος τελικά υπηρετεί και ποιος εχθρεύεται την Μητέρα Εκκλησία;

Αιμίλιος Πολυγένης 

Διευθυντής

Romfea.gr

top
Has no content to show!